E vineri și e momentul potrivit pentru o retrospectivă pe fast forward a săptămânii: oameni pe care i-am întâlnit sau nu, idei pin-uite în agendă ori notate fugar pe o coală de hărtie, selecții de outfitt-uri pentru shooting-urile viitoare.

Ajuns acasă îmi doresc să renunț la hainele de peste zi și să îmbrac ceva confortabil, dar totodată potrivit pentru o ieșire spontană în oraș, sau pentru o vizită din partea prietenilor.

wp-1479410292992.jpg

Îmi doresc materiale premium în fiecare contex, de aceea nu renunț la acestea nici în cazul celor purtate acasă, sau în compania prietenilor.

O astfel de alegere o reprezintă SugarCouture, povestea născută din pasiune pentru modă în care Andreea David își dăruiește sufletul pentru a crea cele mai cool tricouri din online-ul românesc.20872_10153200419399805_8564539393619344124_n

„Povestea Sugar Couture, (SugarShop.ro) a inceput în urma cu 2 ani, dintr-o întamplare fericită. Mi-am dorit de mică să am propriul meu bussines, fiind fermecată de modă și de îmbrăcăminte în general. Despre numele brandului, recunosc că a fost o idee de moment, dorindu-mi în primul rând să aduc ceva „mai dulce” în garderoba femeilor din România.”

Andreea spune că tricourile perfecte se nasc din  idei spontane, o atitudine pozitivă și răbdare. Toate acestea ajung la final să  se contopească cu dorința de face cât mai mulți clienți fericiți.

„Inspirația vine de regulă în cele mai neașteptate momente, atunci când am mintea relaxată. Pur și simplu îmi apare o idee noua pe care o notez  repede în agenda mea, sau în notepad-ul telefonului pentru a nu o uita. Odată ajunsă în atelier totul prinde viață. Pe de altă parte și clienții SugarShop au adus o contribuție semnificativă în materie de inspirație, principalalul nostru scop fiind satisfacerea dorințelor clienților noștrii. Acesta a fost și motivul pentru care am devenit deschisi la foarte multe propuneri si ideii pe care le am pus impreuna în practică, devenid chiar și best selleri.”

O dovadă a faptului că ideile bune sunt întotdeauna încununate de succes o reprezintă și numărul impresionat de urmăritori pe rețelele sociale: peste 50 000 de urmăritori pe Facebook și  15 000 pe Instagram pe care SugarCouture i-a acumulat în doi ani de activitate.

„Există o continuă interacțiune intre client si magazin, fiind foarte deschisi si receptivi la colectii noi, ideei noi. Primim foarte multe poze de la clientii nostri dragi care ne poartă creatiile. Un selfie cu un tricou fashion de la Sugar  de genul „Barbie Wants to be Me”, sau „Blondes have more fun”  sunt un must have pentru o fashionista.  Fashion bloggeri influenti precum Alina Ceusan, Ioana Grama, Laura Giurcanu si multe altele  au ales creatiile noastre. Ne bucurăm de aprecieri și din partea persoanelor publice din showbiz-ul romanesc, tricourile noastre făcându-se remarcate în timpul unor apariții TV ale Loredanei Chivu, Ruby etc.”

Legat de planurile de viitor, Andreea vorbește cu mult optimism:

„Daca vorbim despre viitorul foarte apropiat, urmeaza saptămâniile Black Friday în care vă pregătim foarte multe surprize si reduceri mari la cele mai dorite articole vestimentare în materie de triocuri, bluze, rochii , urmate de saptamaniile de Sarbatori în care vom avea de asemenea o mulțime de surprize. Vorbind la propriu despre viitor, doresc o extindere în materie de produse, timp de livrare și relații cu clienții. De asemenea, ne dorim să dominăm sectorul de online românesc dedicat tricourilor fashion și, de ce nu, un showroom într-un oraș mai mare, precum București.”

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *